۲۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۵

رییس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۲۷ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

کشف بیش از ۲۷ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

رشت - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۲۷ کیلو و ۴۱۸ گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱ کیلو و ۵۵۶ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۸۰ گرم هروئین، یک کیلو و ۴۱۹ گرم حشیش، یک کیلو و ۱۹۸ گرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۹۶۵ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان بیان داشت: در این راستا، ۳۲۵ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 5992046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha